تدارکات
معرفی
احمد زارع
سمت: کارشناس مسئول تدارکات
تحصیلات: کارشناسی ارشد
شماره تماس مستقیم: 52242873-051
zarea1 /-at-/ thums.ac.ir
شرح وظایف:
- نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی، مدیریت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
- نظارت و مدیریت انبار های زیر مجموعه دانشگاه
- انجام امور مربوط به آموزش واحد پشتیبانی دانشگاه
- نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
- اصلاح ،ارتقاء و نظارت بر فرآیند خرید در واحدهای تابعه دانشگاه
- فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
- حمایت وگسترش فرآیندهای خرید در چارچوب تجارت الکترونیک و حداکثر استفاده از سامانه های موجود
- کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی
- پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز ستادی و واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
- مدیریت خرید، جهت بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان
- مشارکت در تدوین شاخص ها و چک لیست های نظارتی واحدهای تابعه
- همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئین نامه هاو دستورالعمل های خرید و تدارکات
- حمایت از واحدهای تابعه از طریق پیگیری مداوم و تهیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز
- تهیه گزارش های لازم از واحد کارپردازی و انبار
- رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
- انجام سایر امور محوله در راستای وظایف سازمانی حسب دستور مقام مافوق
غلامحسن خردسوز
سمت: کارپرداز
تحصیلات: دیپلم
شماره تماس مستقیم: 52236211-051
داخلی: 137-52226011-051
آدرس پست الکترونیکی: kheradsozgh1 /-at-/ thums.ac.ir
شرح وظایف:
- پیگیری و نظارت بر امور و خدمات مربوط به ساخت و ساز کل دانشگاه
- پیگیری و خرید مربوط به کالاهای تجمیعی دانشگاه با هماهنگی مسئولین مربوطه
- انجام و پیگیری خرید های متوسط از طریق ثبت در سامانه ستاد
- همکاری در تجهیز مراکز جدید الاحداث با هماهنگی مسئولان مربوطه
- خرید اقلام و لوازم مصرفی وغیر مصرفی با نازلترین بها و کیفیت مورد قبول پس از تصویب در کمیته خرید
- تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات
- همکاری و انجام هماهنگی جهت برگزاری و اجرای جشن ها-مراسم-همایشها
- به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
- قیمت گذاری اقلام خریداری شده در سامانه نظام نوین مالی
- تنظیم اسناد کارپردازی طبق آئین نامه و تحویل به حسابداری طبق لیست
- دریافت تنخواه بابت انجام امورات محوله و تسویه تنخواه هر سه ماه یکبار
- گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید
- فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده به سازمان
- دریافت تاییدیه از کارشناسان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با درخواست
- تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواستکننده و دریافت رسید
- برگشت کالا های معیوب یا ناقص ومستعمل خریداری شده
- پیگیری رفع نقص اسناد واخواهی شده
- استعلام اولویت انجام درخواست ها از مقام مافوق
- رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
علی اصغر مجیدیانی
سمت: کارپرداز
تحصیلات: دیپلم
داخلی: 138-52226011-051
kheradsozgh1 /-at-/ thums.ac.ir
شرح وظایف:
- انجام کلیه خدمات و خریدهای مربوط به ساخت و ساز پروژه های مربوطه
- خرید اقلام و لوازم مصرفی وغیر مصرفی با نازلترین بها و کیفیت مورد قبول پس از تصویب در کمیته خرید
- همکاری و خرید ملزومات جهت برگزاری و اجرای جشن ها-مراسمات-همایشها
- به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
- قیمت گذاری اقلام خریداری شده در سامانه نظام نوین مالی
- تنظیم اسناد کارپردازی طبق آئین نامه مالی و تحویل به حسابداری طبق لیست
- دریافت تنخواه بابت انجام امور عمرانی و تسویه تنخواه هر سه ماه یکبار
- گزینش و انتخاب کالا ومصالح و تجهیزات استاندارد برای خرید
- فراهم کردن ترتیب حمل اجناس ومصالح خریداری شده به پروژه
- دریافت تاییدیه از کارشناسان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس ومصالح خریداری شده با درخواست
- تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواستکننده و دریافت رسید
- عودت کالا های معیوب یا ناقص ومستعمل خریداری شده
- پیگیری رفع نقص اسناد واخواهی شده
- استعلام اولویت انجام پروژه ها و درخواست ها از مقام مافوق
- رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
هادی محبعلی
سمت: کارپرداز
تحصیلات: دیپلم
داخلی: 138-52226011-051
mohebalih1 /-at-/ thums.ac.ir
شرح وظایف:
- خرید اقلام و لوازم مصرفی وغیر مصرفی با نازلترین بها و کیفیت مورد قبول پس از تصویب در کمیته خرید
- پیگیری صدور بلیط هواپیما، قطار ... و پرداخت هزینه سفر همکاران
- پیگیری و پرداخت کلیه قبوض مصرفی معاونت توسعه
- همکاری و خرید ملزومات جهت برگزاری و اجرای جشن ها-مراسم-همایشها
- به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
- قیمت گذاری اقلام خریداری شده در سامانه نظام نوین مالی
- تنظیم اسناد کارپردازی طبق آئین نامه مالی و تحویل به حسابداری طبق لیست
- دریافت تنخواه بابت انجام امورات محوله و تسویه تنخواه هر سه ماه یکبار
- گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید
- فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده به سازمان
- دریافت تاییدیه از کارشناسان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با درخواست
- تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواستکننده و دریافت رسید
- برگشت کالا های معیوب یا ناقص و مستعمل خریداری شده
- پیگیری رفع نقص اسناد واخواهی شده
- استعلام اولویت انجام درخواست ها از مقام مافوق
- رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
نام ونام خانوادگی: رسول عفتی مقدم
پست سازمانی: مسئول انبار
شرح وظایف:
- نظارت برفعالیت های انبارداران تحت سرپرستی و اجرای کامل مقررات مالی
- مدیریت و حراست بر فضا های فیزیکی انبار و موجودی ها مطابق استانداردهای مربوطه
- کنترل و نظارت بر شناسایی کالاها در انبار
- کنترل و نظارت برانبار اسقاطی دانشگاه
- تعیین نقطه سفارش کالاها با هماهنگی مسئولان مربوطه
- کنترل فیزیکی مستمر انبارها ازنظر مقدار و تعداد از طریق شمارش موردی و مطابقت با کاردکس مربوطه
- مدیریت و کنترل امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
- تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضا قبوض و فرمها و اسناد مربوطه
- کنترل کالاها از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونهها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و درخواستها
- رسیدگی به موجودی انبارها و آگاه کردن مقام مافوق برای تجدید سفارش
- انجام مراقبتهای لازم در حفاظت و ایمنی انبارها برای جلوگیری از فساد، شکستگی و دیگر خطرات منجمله ایمنی در زمان آتشسوزی
- انجام امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار به مسئولین مربوطه
- شناسایی کالاهای راکد قبل از رسیدن تاریخ انقضاء آن و نیز خرید کالاهای مورد نیاز واحدها و شارژ انبار قبل از صفرشدن کالاها
- پیشنهاد و ارائه راهکار در جهت بهبود روند انبار و انبارداری
- کنترل دوربین های مدار بسته در انبارانجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
نام ونام خانوادگی: حمید خالصی
پست سازمانی: انباردار
شرح وظایف:
- دریافت کالا مطابق فاکتور خرید کالا
- ثبت رسید انبار مطابق فاکتور خرید کالا
- تحویل کالا بر اساس حواله خروج
- طبقه بندی و کدبندی کالاهای موجود در انبار
- نگهداری و لیست برداری کالاها از انبارهای مربوطه
- کنترل حواله خروج از لحاظ تعداد و تاریخ
- کنترل موجودی انبار و اعلام به موقع به مسئول انبار
- حفاظت از موجودی انبار و کنترل ورود افراد غیر مسئول
- محافظت از کالاها و جلوگیری از ایجاد ضایعات آن
- کنترل فاکتورهای خرید از نظر نوع جنس و تعداد آن
- انجام امور محوله از سوی مقام مافوق