تدارکات

آخرین به روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ ۱۴:۳۳| تعداد بازدید: 917

 

معرفی

 

احمد زارع

سمت: کارشناس مسئول تدارکات

تحصیلات: کارشناسی ارشد

شماره تماس مستقیم: 52242873-051

zarea1 /-at-/ thums.ac.ir

شرح وظایف:

  • نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی، مدیریت  و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
  • نظارت  و مدیریت انبار های زیر مجموعه دانشگاه
  • انجام امور مربوط به آموزش واحد پشتیبانی دانشگاه
  • نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
  • اصلاح ،ارتقاء و نظارت بر فرآیند خرید در واحدهای تابعه دانشگاه
  • فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
  • حمایت وگسترش فرآیندهای خرید در چارچوب تجارت الکترونیک و حداکثر استفاده از سامانه های موجود
  • کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی
  • پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز ستادی و واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
  • مدیریت خرید، جهت بهره وری و کاهش هدر رفت اعتبارات و موجودی ها در انبار سازمان
  • مشارکت در تدوین شاخص ها و چک لیست های نظارتی واحدهای تابعه
  • همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئین نامه هاو دستورالعمل های خرید و تدارکات
  • حمایت از واحدهای تابعه از طریق پیگیری مداوم و تهیه تجهیزات و خدمات مورد نیاز
  • تهیه گزارش های لازم از واحد کارپردازی و انبار
  • رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
  • انجام سایر امور محوله در راستای وظایف سازمانی حسب دستور مقام مافوق

 

 غلامحسن خردسوز

سمت: کارپرداز

تحصیلات: دیپلم

شماره تماس مستقیم: 52236211-051

داخلی: 137-52226011-051

آدرس پست الکترونیکی: kheradsozgh1 /-at-/ thums.ac.ir

شرح وظایف:

  • پیگیری و نظارت بر امور و خدمات مربوط به ساخت و ساز کل دانشگاه
  • پیگیری و خرید مربوط به کالاهای تجمیعی دانشگاه با هماهنگی مسئولین مربوطه
  • انجام و پیگیری خرید های متوسط  از طریق  ثبت در سامانه ستاد
  • همکاری در تجهیز مراکز جدید الاحداث با هماهنگی مسئولان مربوطه
  • خرید اقلام و لوازم مصرفی  وغیر مصرفی با نازلترین بها و کیفیت مورد قبول پس از تصویب در کمیته خرید
  • تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات
  • همکاری و انجام هماهنگی جهت برگزاری و اجرای جشن ها-مراسم-همایشها
  • به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
  • قیمت گذاری اقلام خریداری شده در سامانه نظام نوین مالی
  • تنظیم اسناد کارپردازی  طبق آئین نامه و تحویل به حسابداری طبق لیست
  • دریافت تنخواه بابت انجام امورات محوله و تسویه تنخواه هر سه ماه یکبار
  • گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید
  • فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده به سازمان
  • دریافت تاییدیه از کارشناسان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با درخواست
  • تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواست‌کننده و دریافت رسید
  • برگشت کالا های معیوب یا ناقص ومستعمل خریداری شده
  • پیگیری رفع نقص اسناد واخواهی شده
  • استعلام اولویت انجام درخواست ها از مقام مافوق
  • رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع

انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

 

 

علی اصغر مجیدیانی

سمت: کارپرداز

تحصیلات: دیپلم

داخلی: 138-52226011-051

kheradsozgh1 /-at-/ thums.ac.ir

 

شرح وظایف:

  • انجام کلیه خدمات و خریدهای مربوط به ساخت و ساز پروژه های مربوطه
  • خرید اقلام و لوازم مصرفی  وغیر مصرفی با نازلترین بها و کیفیت مورد قبول پس از تصویب در کمیته خرید
  • همکاری و خرید ملزومات جهت برگزاری و اجرای جشن ها-مراسمات-همایشها
  • به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
  • قیمت گذاری اقلام خریداری شده در سامانه نظام نوین مالی
  • تنظیم اسناد کارپردازی  طبق آئین نامه  مالی و تحویل به حسابداری طبق لیست
  • دریافت تنخواه بابت انجام امور عمرانی و تسویه تنخواه هر سه ماه یکبار
  • گزینش و انتخاب کالا ومصالح و تجهیزات استاندارد برای خرید
  • فراهم کردن ترتیب حمل اجناس  ومصالح خریداری شده به پروژه
  • دریافت تاییدیه از کارشناسان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس ومصالح خریداری شده با درخواست
  • تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواست‌کننده و دریافت رسید
  • عودت کالا های معیوب یا ناقص ومستعمل خریداری شده
  • پیگیری رفع نقص اسناد واخواهی شده
  • استعلام اولویت انجام پروژه ها و درخواست ها از مقام مافوق
  • رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

 

 

هادی محبعلی

سمت: کارپرداز

تحصیلات: دیپلم

داخلی: 138-52226011-051

mohebalih1 /-at-/ thums.ac.ir

شرح وظایف:

  • خرید اقلام و لوازم مصرفی  وغیر مصرفی با نازلترین بها و کیفیت مورد قبول پس از تصویب در کمیته خرید
  • پیگیری صدور بلیط هواپیما، قطار ... و  پرداخت هزینه سفر همکاران
  • پیگیری و پرداخت کلیه قبوض مصرفی معاونت توسعه
  • همکاری و خرید ملزومات جهت برگزاری و اجرای جشن ها-مراسم-همایشها
  • به دست آوردن آگاهی دقیق از نرخ و تخفیف اجناس برای اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده
  • قیمت گذاری اقلام خریداری شده در سامانه نظام نوین مالی
  • تنظیم اسناد کارپردازی  طبق آئین نامه مالی و تحویل به حسابداری طبق لیست
  • دریافت تنخواه بابت انجام امورات محوله و تسویه تنخواه هر سه ماه یکبار
  • گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید
  • فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده به سازمان
  • دریافت تاییدیه از کارشناسان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با درخواست
  • تحویل اجناس خریداری شده به انبار یا واحد درخواست‌کننده و دریافت رسید
  • برگشت کالا های معیوب یا ناقص و مستعمل خریداری شده
  • پیگیری رفع نقص اسناد واخواهی شده
  • استعلام اولویت انجام درخواست ها از مقام مافوق
  • رعایت نکات اخلاق اسلامی و اداری و ارباب رجوع
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

نام  ونام خانوادگی:  رسول عفتی مقدم

پست سازمانی: مسئول انبار

شرح وظایف:

  • نظارت برفعالیت های انبارداران تحت سرپرستی و اجرای کامل مقررات مالی
  • مدیریت و حراست بر فضا های فیزیکی انبار و موجودی ها مطابق استانداردهای مربوطه
  • کنترل و نظارت بر شناسایی کالاها در انبار
  • کنترل و نظارت برانبار اسقاطی دانشگاه
  • تعیین نقطه سفارش کالاها با هماهنگی مسئولان مربوطه
  • کنترل فیزیکی مستمر انبارها ازنظر مقدار و تعداد از طریق شمارش موردی و مطابقت با کاردکس مربوطه
  • مدیریت و کنترل امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
  • تحویل و کنترل کالای وارده به انبار و امضا قبوض و فرمها و اسناد مربوطه
  • کنترل کالاها از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونه‌ها و مشخصات مندرج در حواله و اسناد و درخواستها
  • رسیدگی به موجودی انبارها و آگاه کردن مقام مافوق برای تجدید سفارش
  • انجام مراقبتهای لازم در حفاظت و ایمنی انبارها برای جلوگیری از فساد، شکستگی و دیگر خطرات منجمله ایمنی در زمان آتش‌سوزی
  • انجام امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار به مسئولین مربوطه
  • شناسایی کالاهای راکد قبل از رسیدن تاریخ انقضاء آن و نیز خرید کالاهای مورد نیاز واحدها و شارژ انبار قبل از صفرشدن کالاها
  • پیشنهاد و ارائه راهکار در جهت بهبود روند انبار و انبارداری
  • کنترل دوربین های مدار بسته در انبارانجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

نام  ونام خانوادگی:  حمید خالصی

پست سازمانی: انباردار

شرح وظایف:

  • دریافت کالا مطابق فاکتور خرید کالا
  • ثبت رسید انبار مطابق فاکتور خرید کالا
  • تحویل کالا بر اساس حواله خروج
  • طبقه بندی و کدبندی کالاهای موجود در انبار
  • نگهداری و لیست برداری کالاها از انبارهای مربوطه
  • کنترل حواله خروج از لحاظ تعداد و تاریخ
  • کنترل موجودی انبار و اعلام به موقع به مسئول انبار
  • حفاظت از موجودی انبار و کنترل ورود افراد غیر مسئول
  • محافظت از کالاها و جلوگیری از ایجاد ضایعات آن
  • کنترل فاکتورهای خرید از نظر نوع جنس و تعداد آن
  • انجام امور محوله از سوی مقام مافوق